Regulamin ZegarkowyGigant.pl
Regulamin obowiazujacy od 3. wrzesnia 2019
Na podstawie Dyrektywy UE w sprawie praw konsumentów, z dnia 13 czerwca 2014 roku, wprowadzono zmiany w odniesieniu do praw i obowiazków klienta zwiazanych z zakupami przez Internet.
Zalecamy przeczytanie całego tekstu, aby uzyskać informacje o swoich prawach w najlepszy możliwy sposób.
Informacje ogólne
ZegarkowyGigant.pl
Reverie ApS
CVR Nr: 33260954
Generatorvej 8C, st.tv
2860 Søborg
Dania
kontakt@zegarkowygigant.pl
Platność
Ceny
Wszystkie ceny zawierają 25% podatku VAT i są podane w euro, o ile nie zaznaczono inaczej.
W przypadku opóźnień, zaleglości lub wyprzedanych przedmiotów staramy się poinformować Cię tak szybko, jak to możliwe i wyjaśnić co możemy w tej sprawie zrobić.
Błędy w cenach
Jeżeli zauważyłeś, że widoczna cena produktu jest błędna, nie jesteśmy zobowiazani dostarczyć produktu z niepoprawną ceną.
Platność kartą Visa, Mastercard, JCB, American Express, Paypal i PayU
Platności za pomocą kart kredytowych i zagranicznych kart debetowych odbywają się za pośrednictwem bezpiecznego połączenia. Wprowadzone dane karty są szyfrowane za pomocą szyfrowania SSL (Secure Socket Layer) i nikt nie może uzyskać do nich dostępu. Bezpieczne połączenie jest oznaczone małą kłódką w prawym dolnym rogu przeglądarki. ZegarkowyGigant.pl nie będziemy mieć dostępu do danych karty w żadnym momencie procesu. ZegarkowyGigant.pl korzystania z usługi płatniczej od QuickPay, która jest zatwierdzona przez NETS. Nie pobieramy opłat za płatność kartą.
Pieniądze z karty zostaną pobrane, dopiero w momencie wysłania produktu.
Jeśli płacisz przez PayPal, jesteś chroniony przez "Buyer Protection". Przeczytaj wiecej o warunkach na stronie Paypal.
Dostawa
Wszystkie produkty są wysyłane za pomocą UPS lub DPD. Produkty z magazynu zostaną wysłane tego samego dnia, w którym zamówienie zostało złożone (jeśli zamówienie zostalo złożone przed godzina 15:00 w dni robocze). Po godzinie 15:00 lub w dni wolne od pracy przedmiot jest wysyłany następnego dnia roboczego. Niektóre produkty mogą zostać wysłane nastepnego dnia. Dokładniejszy przewidywany czas dostawy jest dostepny na stronie każdego produktu.
Prawo odstąpienia od umowy
Jako konsument masz 365 dni na anulowanie zakupu.
Okres anulowania wygasa 365 dni po otrzymaniu produktu. Jeżeli wybrałeś opcję odbioru na poczcie lub w sklepie, będzie obowiązywał okres od pierwszej możliwej daty odbioru. Jeżeli zamówiłes kilka różnych produktów w jednym zamówieniu, ale są one dostarczone indywidualnie, okres anulowania rozpocznie sie od dnia otrzymania ostatniego przedmiotu.
Termin oznacza, że masz 365 dni na powiadomienie nas, że chcesz zwrócic zakup. Możesz wysłać mail na kontakt@zegarkowygigant.pl lub skorzystać ze standardowego formularza zwrotów.
Nie można cofnąć zakupu odmawiając przyjęcia paczki albo nie odbierania na poczcie lub w sklepie. Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer zamówienia. Zwracając zegarek, należy dołączyć pisemne oświadczenie w paczce. Przygotowaliśmy formularz na dowodzie dostawy, który otrzymujesz wraz z zakupem. Skorzystaj z formularza.
Wycofanie jednej cześci zakupu
Jeżeli kupiłeś u nas kilka przedmiotów, możesz zwrócić jeden lub wiecej przedmiotów, nawet jeżeli zostały zakupione w jednym zamówieniu.
Proszę pamiętać, że konsument nie otrzyma zwrotu kosztów wysyłki, jeżeli zwróci część zakupu.
Zwroty
Po powiadomieniu nas o tym, że chcesz anulować zakup, masz 14 dni na zwrot produktu.
Musisz sam zapłacić za zwrot paczki i jesteś odpowiedzialny za wszelkie szkody, które mogą powstać podczas transportu. W związku z tym zalecamy zachowanie paragonu pocztowego i zachowanie numeru śledzenia. Musisz sam pokryć koszty zwrotu przedmiotu, jeśli zdecydujesz, że go nie chcesz (chyba że uzgodniono inaczej). Jeżeli użyjesz ponownie naszej paczki, upewnij sie, ze wszystkie stare kody kreskowe zostaly zdjete.
Stan zwracanego przedmiotu
Ponosisz odpowiedzialność tylko za spadek wartości przedmiotów, który wynika z obchodzenia sie z nimi w sposób inny niż jest to konieczne do określenia charakteru, cech i funkcji produktu. Innymi słowy, możesz wypróbować przedmiot w taki sam sposób, jakbyś wypróbował go w sklepie fizycznym, ale nie możesz go użyć.
Jeżeli produkt zostanie wypróbowany w sposób wykraczajacy poza powyższy opis, uznamy go za używany, co oznacza, że po rezygnacji z zakupu otrzymasz tylko część kwoty zakupu lub nie otryzmasz nic, w zależności od wartości handlowej produktu.
Zalecamy zwrot produktu w oryginalnym opakowaniu.
Brak oryginalnego opakowania może spowodować uszkodzenie produktu i spadek jego wartości.
Zwrot pieniędzy za zakup
Jeśli wycofasz swój zakup, otrzymasz zwrot pieniędzy. Jeśli przedmiot jest uszkodzony, odliczymy kwote, za którą jesteś odpowiedzialny.
Zwrócimy wszystkie płatnosci, które od ciebie otrzymaliśmy, w tym koszty wysyłki (jednak bez dodatkowych kosztów dostawy w przypadkach, w których wybrałeś inny rodzaj dostawy niż najtanszy typ standardowej dostawy), w ciagu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwrot na nasz adres.
Zwrócimy pieniądze przy użyciu tej samej metody płatności, której użyłes do zakupu, chyba że uzgodniliśmy inaczej.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności, dopóki nie otrzymamy przedmiotu, chyba że przesłałes nam dokumentację dotyczacą jego zwrotu.
Przedmiot powinien zostać wysłany do:
Przedmiot musi zostać zwrócony do Reverie ApS, Generatorvej 8C. st.tv, 2860 Søborg, Dania.
Nie przyjmujemy przesyłek bez dystrybucji ani przesylek wysylanych za pobraniem.
Wymiana
Oferujemy 365-dniową wymianę bezposrednio po otrzymaniu przedmiotu. Obowiazują jednak te same warunki, co w przypadku zwrotów w stosunku do stanu wysyłanego przedmiotu. Musisz poinformować nas o tym, na który przedmiot chcesz wymienić, a także podać swoje imię i nazwisko, adres e-mail i numer zamówienia. Następnie wyślemy specjalny link na Twój adres e-mail, dzięki któremu bedziesz mógł zamówić nowy produkt. Po tym, nowy produkt zostanie wysłany do Ciebie.
Reklamacje
Przepisy dotyczące braków w ustawie dotyczącej zakupów konsumenckich mają zastosowanie do zakupów towarów.
Robiąc u nas zakupy jako konsument, masz prawo do reklamacji przez 24 miesiace.
Jeżeli twoja reklamacja jest uzasadniona, oznacza to, że możesz zażądać naprawy przedmiotu, wymiany, zwrócenia pieniędzy lub obniżenia ceny, w zależności od konkretnej sytuacji.
Musisz złożćc skargę w „rozsądnym terminie” po wykryciu błędu w produkcie. Jeśli złożysz skargę w ciagu dwóch miesiecy od wykrycia błędu, skarga będzie na czas.
Jeśli reklamacja jest uzasadniona, zwrócimy (uzasadnione) koszty przesyłki. Produkty muszą być zawsze zwracane w odpowiednim opakowaniu, należy pamiętać o zatrzymaniu rachunku za wysyłkę, abyśmy mogli zwrócić koszty wysyłki.
Zachęcamy do wypełnienia formularza reklamacyjnego online przed wysłaniem zegarka
Zwracając przedmiot, proszę podać szczegółowy opis problemu.
Jeżeli uszkodzenie nie podchodzi pod reklamację i nie jest objęte gwarancją, otrzymasz ofertę naprawy. Masz od tej pory 14 dni na zaakceptowanie lub odrzucenie oferty. Jeśli oferta zostanie odrzucona, przed zwrotem zegarka będziemy wymagać pokrycia wszystkich możliwych kosztów wysyłki, a także opłat manipulacyjnych (minimum 50 euro).
Nie przyjmujemy przesyłek bez dystrybucji ani przesyłek wysyłanych za pobraniem.
Polityka prywatnosci
Jako klient firmy ZegarkowyGigant.pl możesz mieć pewność, że żadne poufne informacje o Twojej osobie nie będą przechowywane.
Imię, nazwisko i adres
Ze wzgledu dokonanej sprzedaży zostaniesz skonfigurowany jako klient z Twoim imieniem i adresem. Informacje te zostaną zapisane w związku z dostawą, abyś mógł później łatwo dokonać nowego zakupu. Odbywa się to poprzez utworzenie profilu klienta, opcja którą musisz aktywnie wybrać zaznaczając! Możesz skontaktować się z nami w dowolnym momencie, jeśli chcesz aby Twój profil został usuniety.
Adres e-mail i numer telefonu
Twój adres e-mail i numer telefonu zostana również zapisane podczas dokonywania zakupu, na wypadek zmiany zamówienia, trudności z dostawą lub innych nieprzewidzianych zdarzeń, które wymagają kontaktu z Tobą.
NIGDY nie będziemy jednak kontaktować się z ofertami handlowymi. Ani telefonicznie, ani elektronicznie. Skontaktujemy sie z Tobą tylko w związku z problemami zwiazanymi z zamówieniem.
Twój e-mail nigdy nie będzie przekazywany osobom trzecim.
Tylko jeżeli aktywnie zasubskrybujesz nasz newsletter, bedziesz otrzymywać od nas e-maile.
Rejestrujemy i ujawniamy Twoje dane osobowe tylko naszym partnerom od transportu, aby umożliwić dostawę towarów do Ciebie.
Dane osobowe są rejestrowane w Reverie ApS i są przechowywane przez pięć lat, po czym są usuwane.
Administrator danych ZegarkowyGigant.pl to Reverie ApS.
Będąc zarejestrowanym w Reverie ApS, zawsze masz prawo przesłać nam swoje zastrzeżenia do rejestracji. Masz również prawo wgladu w to, jakie informacje o Tobie są przechowywane. Prawa te wynikaja z ustawy o danych osobowych. Zapytania w tym zakresie powinny być wysyłane na adres e-mail: kontakt@zegarkowygigant.pl.
Informacje o karcie kredytowej
ZegarkowyGigant.pl i jej wlaściciele będą mieli informacje o twojej karcie kredytowej. Gdy dokonujesz zakupu na naszej stronie, sama płatność zostanie dokonana za pośrednictwem renomowanego pośrednika transakcji pieniężnych. Tutaj w ZegarkowyGigant.pl transakcje są dokonywane przez QuickPay (zatwierdzony przez PBS), i odbywają się poprzez zabezpieczone, szyfrowane połączenie.
Dostęp do reklamacji
Jeśli jako konsument chcesz złożyć skargę na zakup, skontaktuj sie z kontakt@zegarkowygigant.pl. Jeżeli nie będziemy w stanie znaleźć rozwiązania, możesz złożyć skargę do:
Centrum rozstrzygania reklamacji
Rada ds. Skarg Konsumentów
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Jeśli mieszkasz w kraju UE innym niz Dania, mozesz złożyć skargę na internetowym portalu skarg Komisji Europejskiej tutaj - http://ec.europa.eu/odr
Warunki zostaly ostatnio zaktualizowane d. 09-11-2017